Uppe med tuppen igen.

Fick inte allt städat igår. Mitt i städningen kom Alex och ville fika lite, och vem kan säga nej till det? Inte jag iaf. Det var jättetrevligt att bara sitta och prata lite och mysa loss på balkongen.
Nu har jag varit vaken en halvtimme, har duschat och nu ligger jag under täcket och torkar. Myyyyyys. Det är rätt mysigt att gå upp såhär tidigt ändå. Det är lagom ljust, ingen annan uppe och man känner sig duktig som inte sover bort hela dagen. :)
Idag på jobbet är jag disponibel, vilket innebär att jag inte har något schema utan hjälper till där det finns att göra. Förhoppningsvis innebär det att jag kan hinna plugga lite. Det hade varit perfekt då jag inte har kommit någon vart alls när det gäller uppgifterna. Har liksom inte hunnit. Dumt! Måste verkligen få ihop det!!! Men hur tråkig ser inte boken ut att vara??

Blääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0