Senaste tiden

De senaste veckorna har jag mest spenderat på jobbet, framför pluggböckerna eller på balkongen. Underbart med sommar, jobb och vänner. Det där med plugget vettifasen om det är så underbart dock.
Kan det bli bättre på en balkong än såhär?:


Mumma! (ja, i alla fall om man tar bort den fulla askkoppen.)


Amandas cigg var trasig. Då blev hon en ledsen amanda och fick laga den med ett plåster.


Se så glad hon blev när den äntligen var hel och dessutom snyggare!!

Jag älskar kvällarna ute på balkongen när man kan sitta där med lite tända ljus och soft musik. Vad hade jag gjort utan min balkong? Aldrig att jag flyttar till ett ställe utan balkong. Inte en chans! Då vet ni det. Sjukt intressant va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0