Ledig. WOHO!!

Idag har jag äntligen en ledig dag, lite långledigt faktiskt. Ledig idag och imorgon och börjar inte förrän 14 på fredag. Jag gillart!! Just nu håller jag på att laga lite god mat, blir världens godaste skinksås. Den är snuskigt god. Sen ska jag väl försöka skrubba det sista inne i mitt rum och sen måste jag ju tyvärr plugga. Gillar inte det alls. Det är hur jäkla svårt som helst. Dels ska man hinna läsa tusenmiljarder böcker. Sen ska man även förstå alla facktermer för att sedan skriva argumenterande texter med boken som utgångspunkt. Jag gillar inte det. Men jag behöver ju poängen och pengarna. Jippie verkligen. Nej, men om man kanske skulle knalla ut i köket för att se hur det går för maten på spisen. Ha en underbar onsdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0