Klagigt inlägg

Det märks att man har haft långledigt nu för jag kan bannemig inte somna. Ligger här i sängen och är jättetrött, men bara för att jag måste sova så går det inte. Har jag hamnat i trotsåldern, eller vadå? Blir så trött på mig själv. Det värsta man kan göra (som jag gör nu) är att tänka: somnar jag nu får jag bara sova 4 timmar och 45 minuter. Sluta tänk Johanna! Aja, bara för det blev jag både kissnödig och röksugen. Typiskt. MEN om jag går och gör det så kommer jag ju tillbaka lagom till Paradise Hotel. I like!! Frågan är bara om man kan somna till det programmmet, det är ju sååå spännande. (Nej, jag är inte ironisk, jag älskar sådana program. Nom nom!!
Helgen har förövrigt varit jättemysig. Var ute i fredags och svängde mina lurviga. Det var najjs! Och i lördags hade jag och Kattis den perfekta bakisdagen. Varsin pizza, 2 påsar chips, tusen miljarder olika dippar, massa massa läsk och två perfekta tjejfilmer. Det kunde fasen inte har blivit bättre. Jag var lätt i sjunde himlen! Ni måste se filmerna. Jättemysiga var dem! "What happens i Vegas" och "He´s the girl".



Självklart fanns bara en av trailerna på youtube.
Men den andra filmen var sådär riktigt härligt tjejig. Har ni sett Freaky Friday? Den liknar den bara det att det är en kille och en tjej som byter kroppar. Sjukt kul och gullig var den. Se dem!!! :D
Nej, nu börjar paradise om 3 minuter och jag som ska hinna in på toaletten och ut på balkongen.
Sov gott!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0