Gäsp, gäsp och åter gäsp

Oj, vad trött jag är nu. Hade gett vad som helst för att få sova lite till. Snälla? Jag somnade någon gång runt 3 och klockan 5 ringde klockan. Jag är verkligen inte pigg på att gå till jobbet nu, kan inte bara dagen vara slut nu så jag kan gå och lägga mig lite till? Hade varit så gött. Men om man ska se det positivt så lär jag ju sova som en gris inatt och vara pigg imorgon. Positivt tänkande Johanna! Perfekt!
Jag älskar mitt jobb, men jag måste erkänna att jag längtar till nästa vecka då jag går ner till 80%. Det blir många 7-14 dagar då istället för 7-16. De där sista två timmarna gör sjukt mycket. Ska bli hääärligt.
Nej, om man kanske skulle försöka få i sig lite frukost och spela lite på King.com innan det är dags att sätta sig på Karin och rulla till jobbet. Jag tror det, blir nog bäst! =)
Ha en trevlig dag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0