Work, work, work

Nu har man satt igång med jobbandet igen. Skönt att ha något att göra om dagarna. Vi är ett riktigt härligt gäng iår. Så jag trivs jäkligt bra..

Veckorna innan jag började jobba spenderade jag med Kim på hennes soffa med mängder av cola. Också najjs!! ;) hehe.. Men det håller nog inte i längden. :D

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Har varit värsta higtech och skaffat sådant där mobilt bredband. Det suger ju getbajs. Men ändå liksom:P

Om 6 dagar ska jag få träffa den där Viktor igen.. Ska blir riktigt kul och mysigt!!
Och om 9 dagar bär det av till Barcelona. Det ska bli underbart! Tycker att jag har gjort mig förtjänt av en resa faktiskt!:) Så jag är hur excited som helst!

Oj, nej nu börjar topchef igen... Sen är det girlylicious.. I like!!;) Har blivit lite beroende av serier sen jag flyttade till Kimpa;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0