Underbart

Just nu sitter jag och lyssnar på en massa Winnerbäcklåtar. När jag var yngre lyssnade jag knappt på något annat än just Winnerbäck. Det är helt galet hur varm man blir inombords när man lyssnar på det nu, det är så många minnen. Både bra och dåliga självklart. Jag har varit och sett honom live hur många gånger som helst och man blir alltid lika glad. Han är så äkta och kan verkligen förmedla en känsla. Det gillar jag till tusen! 
Sitter och lyssnar på hans nya skiva nu och hallå, man kan ju inget annat än att bli totalt nerkärad i Miss Li! Hennes röst är så galet underbar. Deras röster ihop är så sjukt behagliga för öronen så jag vet inte vart jag ska ta vägen:) 


Mumma för öronen!! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Najs att du hittade mig! :)

Winnerbäck! Ja det förknippar jag verkligen med dig!!! haha. Remember Linköping?? Remember vår bussresa och Almas "panik" :)? haha.

Hoppas allt är fint me dig me! :)

kram

2009-02-12 @ 15:48:52
URL: http://mariamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0