Underbar fredag

Gårdagen var hur härlig som helst. Jag mötte upp Sofia i stan efter skolan och vi åkte hem till mig. Vi lagade god mat och tog ett glas vin direkt. Efter maten var det bara till att göra sig iordning och slå på 90-tals musiken. Tänk att det kan vara så roligt att lyssna på alla gamla godingar. Jag blir iaf väldigt party av att höra det.=)
Efter den göttiga förfesten bar det av till kåren. Jag hade faktiskt väldigt roligt där, roligare än vad jag brukar ha. Det var väldigt härlig stämning där. Sådant gillar vi! När kåren stängde gick vi vidare mot Harrys en stund. Där var det däremot inte så kul. Dålig musik och alldelles för mycket folk enligt min smak. Men jag var inte bitter för det. Satte mig och pratade med lite folk istället.
Det jag ville få sagt var att det var en bra kväll igår.:)

Hallå, hur party blir man inte av att höra denna? Nostalgi på hög nivå! YEAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0