Tönt-lista

Kände nu när jag satt här och hade galet tråkigt att jag var tvungen att stjäla en lista av Jennie och fylla i!! 

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Jajämänsan
2. Är du lycklig? Yes box, äääntligen!! =)
3. Är du uttråkad? Varför skulle jag annars sitta med denna lista? :P
4. Är du ledsen? Oh nej
5. Är du italienare? Inte det minsta
6. Är du cool? Coolast
7. Är du från Irland? Nej, nej, nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nope, skilda som bara den=)

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag är en sucker för sådant 
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, tyvärr. Men inte på ett bra tag:)
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ehhhh... jaaa
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Antagligen
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Räknas det om man pussar sin tjejkompis på en fest? 
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag veta det? Den är ju hemlig:P
7. Är du kär? Inte det minsta
8. Vill du gifta dej när du blir stor? Klart jag vill

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? Bilddagboken
2. Hår eller ögon? Hår, helt klart
3. Katter eller hundar? Hundar är bäst!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Oj, den var bannemig klurig... Båda?
5. Coca-Cola eller Pepsi? Cola såklart
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Hmmm... Varannan kväll kanske.. ?:)
7. Pengar eller lycka? Lycka, hade iofs inte blivit ledsen om jag fick massa pengar:P
8. Dag eller natt? Natt
9. Msn eller mobil? Mobil

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Inte vad jag kan komma ihåg
2. Brutit nåt? Nej, pysslar inte med sådant:P
3. Gjort nåt du ångrar? Klart man har, men gjort är gjort
4. Hoppat Bungee Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Mmmm.. 
6. Ätit en hel tårta? Nej, men just nu hade det varit gott^^ 
7. Gjort bort dig offentligt? Minst tusen miljarder gånger
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?  Just nu? Nej. Någon gång tidigare? Ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, när vår stora Newfoundlandshund Frasse dog
10. Velat försvinna? Ja

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Till underbara Lisa
2. Telefonsamtalet du fick: Jenny, min chef
3. Personen du var med: Kim 
4. Roligaste grejen som hänt: Personalfesten i Jönköping
5. Du skrev till på myspace: Jag pysslar inte med myspace
6. Du kommenterade: En bild på Cliff! 
7. Du tillbringade natten med: Men min Lisafisa
8. Du kramade: Sofia när hon kom hit helt spontant för att säga tjenamoss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0