Mmmmm smmmmoooothiiee

Nu sitter jag här med en kaffe i ena handen och en smoothie i den andra. Ska snart pallra mig till skolan. Projektet börjar gå riktigt bra. Kanske ska lägga upp några av prototyperna här senare idag. Det kan ju vara kul eller något. .:)

Okej, jag erkänner. Mitt namn är Johanna och jag är töntigast i Karlshamn. Jag tittade på Camp Rock igår, den där disneyfilmen. Tror ni inte att jag har haft en låt på hjärnan sedan dess?! Klart jag har. Jag går och sjunger på den hela tiden. GAHHHH. Jag är sämst!!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Well då är jag töntigast i kristianstsad då :D jag ääääslskar high school musical, det är ju bästa att titta på :D Fast t-kila stenvägrar har highschoolmusicalmaraton med mig. FAST jag har tittat på rambo. och en massa sällskapsresan så jag borde få igenom det snart.. camp rock har jag dock inte sett ännu! :) PUSS

2009-03-06 @ 09:29:32
URL: http://hannahelais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0