Lika bra som jag väntade mig

Helgen blev precis lika lyckad som jag hade hoppats på att den skulle bli. I fredags mötte jag upp Sofia i stan vid två och vi uträttade våra ärenden på systemet och ica. Sedan bar det av till Karlskrona. Där vankades det singstar, lekar, mys och sedan en utgång med många olika ställen och mycket dans. Hur mysigt som helst med en tjejfest med tjejer man inte känner så bra. Det är alltid roligt att träffa nytt folk.
Efter en göttig pizza med mycket sås var det dags att bege sig tillbaka mot karlshamn. Väl hemma igen blev det dags att laga mat och duka fint. Vi hade sedan mysig alla hjärtans dagmiddag jag, Sofia, Lisa och Olle. Alltid härligt med en god middag med härliga vänner! Sedan blev det 90-talsmusik, melodifestivalen, spel och sedan utgång även denna dag. 
Jag har haft helt galet kul. Det kommer garanterat snart göras om!

Hallå, hur galet underbart är det inte att sitta och förfesta till sådana här gamla dängor:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0