Jag vill ha en liten rackare under sängen!

Ohhh. Sitter och kollar på Nils Karlsson Pyssling nu. Gud vad många minnen man här från när man tittade på det. Jag blir helt varm inombords när jag ser det. 
Hur sött är det inte när Nils säger:
-Bertil, du är det bästa som har hänt mig.................... I hela mitt liv!
Ohh, jag är kär! 
Jag vill också kunna bli liten av att ta på en spik och säga Killevippen. Tänk vad härligt det hade varit! 
Tänk att man när man var liten var jätterädd för Tjoffsan, och när man nu tittar på det igen så kommer pirren i magen tillbaka. Det ska nog vara så, man ska vara lite smårädd för henne.. :) 


Underbart med en sådan namnskylt. Ge mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0