Slut?

I fredags var jag med om en lite festlig grej när jag jobbade. Werner har varit i farten, då är det alltid festligt. :) När jag stod där vid bordet och har lite spel så kommer Werner inrusande med en jäkla flyttlåda. Han sätter ner den och sen kutar han därifrån. Överst på lådan ligger det en, inte så diskret, lapp:

Folk ser självklart detta och blir jätteoroliga och frågar om jag behöver ta en paus och kanske ringa någon. Ungefär här dog jag av skratt. Tänk vad söta lilla Werner har suttit och skrattat åt det här hela kvällen. Han är ju helt jäkla otrolig^^ Men festligt var det iaf, det gjorde min kväll :)


Kommentarer
Postat av: Martin

Haha :D

Vi hade sketakul när vi stod utanför och såg Werner gå in med vakten ^^

2009-12-04 @ 08:47:04
Postat av: Svar

Haha, gå in med vakten?!

2009-12-04 @ 16:47:07
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0