Vad fasen?!

Beställde en ny telefon som jag fick igår. En w380i, en lila sådan. Massa fin..

.. MEN den fungerar ju inte sådär jättejättebra om man säger så. Den fungerar jättebra tills jag får ett samtal eller ett sms. Då dör den eller hakar upp sig. Jag kan känna att det är rätt roligt att ha en telefon som fungerar när man pratar eller smsar. Men nejdå. Tänkte att då ringer jag CDON så får de skicka en ny. Men det var visst inte heller så lätt. De har ingen kundtjänst man kan ringa till.
"För att så snabbt som möjligt kunna betjäna så många kunder som möjligt har vi beslutat att stänga telefonen och koncentrera oss helt på att besvara frågor via e-post. Vi är medvetna om att en del kunder föredrar telefon, men på detta sätt har vi lyckats korta våra svarstider avsevärt, vilket vi tror är det allra viktigaste."

Haha, ofta man får svar snabbare. Jag mailade dem imorse, inte fasen har jag fått något svar. Har en känsla av att om jag hade fått prata med dem hade jag nog fått ett svar för längesedan. Så tack så mycket CDON, verkligen tack så jävla mycket!!


Kommentarer
Postat av: Emma

vad hände med din andra? du köpte väl en sån med tangentbord :S ?

2009-08-06 @ 10:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0