Underbar kväll

Wow! Helt oroligt! Den nya telefonen fungerar. (peppar, peppar) tjoho!

Just nu är jag på sådant riktigt bra humör. Hela kroppen är jättejätteglad, har ingen aning om varför jag bara är det. Jag älskar sådana dagar!
Jag har äntligen lyckats bli klar med den andra uppgiften i kursen jag håller på med. Den är nu inskickad och klar. Nu har jag bara en uppgift kvar och sedan några opponeringar. Känns riktigt skönt faktiskt. Tänkte sätta mig imorgon och hitta lite fakta om det jag tänkte skriva om och sen sätta mig och ordbajsa loss som aldrig förr. Det ska nog blir bra, jag brukar faktiskt vara duktig på sådant vilket är massa massa skönt.

Hmm, sitter nu och försöker hitta lite bra musik jag kan ha i bilen hem sen på torsdag. Det är lätt det viktigaste när man ska köra 40 mil, göttig musik! Tyvärr så står huvudet rätt så still just nu. Är det någon som har något förslag på bra roadtriplåtar? :)

Nej, om man skulle göra sig en kopp te och leta vidare kanske. Ja, så blir det nog bannemig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0