Underbar dag med mamsen

Jag har verkligen haft en underbar födelsedag här hemma med familjen. Jag och mamma åkte iväg på shoppingrunda och jag shoppade en jäkla massa saker. :) Tänkte att jag visar vad jag hittade för spännande imorgon, är alldeles för trött nu. Det farliga med att shoppa idag var dock att det blev rätt mycket för att jag tänkte hela tiden "ja, men det är okej jag fyller ju år". Verkligen dagens i-landsproblem! ^^

Ohhh, tårtan vi köpte var hur god som helst! Det var någon frukttårta med massa jordgubbar på och MYCKET vanilj. Helt klart i min smak!

Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Känner mig konstig. Hostar, börjar snora lite lätt och har lite frossa. Hoppas bannemig inte att jag börjar bli sjuk nu! Det har jag inte tid med. Har hur mycket som helst att plugga och då måste jag vara totalt med i matchen för det är TOKSVÅRT!!!!! Aja, jag ska iaf somna med en hålld tumme! Har bunkrat upp med massa vatten. Det ska ju vara bra säger dem. :)

Just det, Sova var det ja!



Hmm, man blir bannemig sömnig av att lyssna på "vaggvisor". Trodde inte man blev det när man var över typ 5 :P hehe
Blir nog bra.

Sov gott alla därute! Det ska jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0