Sen kväll igår

Igår blev det en sen kväll. Jag blev så trött på att sitta och plugga en lördag så jag gick ut till de andra och drack lite öl. Det var rätt trevligt faktiskt. Vi gick sedan in till mig och spelade lite spel och lyssnade på musik. Rätt najjs faktiskt.
Det var väldigt skönt att hitta på något och inte bara sitta här hemma och rulla tummarna.

Idag har Viktor varit här och hjälpt mig ner med tvätten och nu hoppar jag fram och tillbaka och fixar med den. Det går rätt smidigt faktiskt. Det är så skönt att ha tvätt-och-städdag ibland. Tycker man får så mycket gjort och känner sig så duktig.
Nej, nu såg jag att det är Bring it On -  All Or Nothing på tv. Perfekt söndag på soffan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0