Nu mår jag bättre som tur är

Natten till igår vaknade jag med en jäkla frossa. Det visade sig att jag hade runt 40 grader. Då var jag inte så jäkla kaxig. Så hela dagen igår spenderade jag i sängen. Idag mår jag lite bättre, har inte så hög feber iaf. Lustigt att man ena dagen kan ha så hög feber och inte kunna ta sig ur sängen och andra dagen så är man mest seg men kan vara uppe. Inte för att jag klagar, verkligen inte! :) Förhoppningsvis så kanske jag är helt frisk inom några dagar. Peppar peppar! :)
Men gud vad skönt det har varit att vara sjuk här hemma hos famljen och inte i Karlshamn i en ensam lägenhet. Det är något visst med att bli omhändertagen av sin mamma när man är sjuk. Det är rätt skönt att känna den där känslan, ni vet den där att man är liten igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0