Nu är det dags att dra igång kvällen.

Nu är tjejerna på väg med pizzan och allt annat onyttigt. Sjukt najjs. Kvällens första film blir bring it on. Sen har vi inte riktigt kommit fram till vad vi vill se mer. Vi har så galet många favoriter att välja mellan. Livet är hårt. Vi får väl se alla och vara vakna hela natten somman var förr. Jag kommer ihåg hur mysigt det var. Man försökte alltid slå sitt "rekord" när det gäller hur länge man har varit uppe. Jag och en kompis tittade alltid på vår favoritfilm då, Wild America, och jag var alltid lika livrädd när det hoppade upp skallerormar. Men det var perfekt tyckte jag, för då var jag så rädd så jag inte vågade somna och var alltså vaken jättejättelänge. Ibland är man bra smart alltså. Ikväll ska vi iaf inte så några filmer där man blir så rädd så att man inte kan somna, tvärtom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0