Myskväll ikväll

Ikväll blir det nog en såndär perfekt fredagkväll tror jag. Jag och mina tjejer ska ha en riktig tjejkväll. Det blir pizza, godis, läsk, skvaller och det viktigaste av allt tjejfilmer i mängder. Det var så sjukt längesedan vi bara hade en myskväll sådär, det blir altid att vi festar och umgås med tusenmiljarder människor. Men inte ikväll inte, ikväll är det bara vi för hela slanten. Kan det blir bättre? Jag tror inte det faktiskt.



Usch vad jag är seg på att komma igång med pluggandet idag. Men till mitt försvar väntar jag på att solen ska försvinna på balkongen så att man kan sätta sig där ute. Det går inte att sitta där när det är så fruktansvärt varmt som det har varit. Plus att jag pluggar mycket, mycket bättre när jag sitter där ute än instängd i lägenheten.
Kanske borde kasta i mig något snabbt att äta också. Perfekt ju! Äta lite och försöka diska och sen borde solen ha försvunnit. Jag har en plan! Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0