Miss Krympling

Oj, vilken lång och konstig dag det blev igår. Hann vara på jobbet 1,5 timme innan jag fick åka till akuten. Jippie verkligen. En vårdtagare till mig blev arg och då tar han gärna ut det på oss. Han valde då att putta in mig hårt i en vägg och när jag landade på golvet så landade jag fel med knät och vred det, detta resulterade i att jag skadade ledbandet. Typiskt!!
Så nu hoppar jag runt på kryckor, fy fan vilket jobb det är. Alla som känner mig vet ju att jag inte är den smidigaste människan på denna planeten, då kan ni ju bara tänka er hur jag är på kryckor. Fy fasen, det går inte smidigt om man säger så. Men jäklar vilka armmuskler jag kommer få. :P

Idag blir det en dag som går i pluggandets tecken. Tänkte sätta mig och läsa och skriva en massa och se hur det går. Blir nog kanoners!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0