Måste bli klar med Företagsekonomin

Igår var jag på möte med studievägledaren för lärcenter. Och nu har jag fått böcker för att börja plugga till undersköterska!!!! Ska börja plugga vård och omsorgsarbete (vilket i princip är det jag jobbar med, så det går nog rätt bra) och sen ska jag börja med medicinsk grundkurs. Jag ser verkligen framemot den sistnämnda kursen. Ska bli underbart!!! Så nu måste jag bara bli klar med företagsekonomin så jag kan sätta igång med det roliga pluggandet. Jag vet att jag inte kommer bli klar med ekonomoni om jag börjar med det roliga pluggandet. Så det är bara till att läsa och skriva fort som fasen.
Så fort jag har jobbat klart ska jag åka hem till familjen, där pluggar man bäst tycker jag. Finns inte så mycket som kan "störa". Så då blir jag nog klar med det rätt så snart.
Ohhhh, jag är så himla glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0