Lite shopping

Tänkte jag skulle visa lite av det jag handlar igår. Jag hittade sjukt snygga skor, lite till lägenheten osv. Det är verkligen löjligt hur glad man kan bli för shopping.
Titta bara på de här skorna:

Jag älskar både stövlar, tygskor OCH starka färger. Bättre än såhär blir det bannemig inte. Jag är nöjd! :)

Jag hittade även ett soffbord. Ska bli underbart att få hem ett bord där man äntligen kan sitta fler och fika vid än bara jag och EN till. Det var även snyggt och billigt. Det är så det ska vara! :)

Jag var även tvungen att köpa den rosa lampan, till och med två stycken. Bilden gör inte riktigt färgen rättvisa. Egentligen är de så mycket mer rosa. Ja, jag älskar rosa! :)
Sedan köpte jag massa ljusgrejor och sådant bra och ha till lägenheten, det var även en del smink som fick följa med mig hem. Överlag har det varit en trevlig shoppingrunda. Men jäklar vad trötta vi var när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0