Kortmys

Nu kommer Viggan snart över och lämnar sin skrivare här så jag kan låna den ett tag. Snacka om service va? Det gillar vi! Samtidigt som han är här tänkte vi passa på att lira lite kort. Tänkte spöa skiten ur honom faktiskt. (Som vanligt då, eller?) Jag älskar att sitta på balkongen och dricka lite te och spela några rundor. Det är så mysigt och härligt. Frågan är hur mysigt det är för de andra då jag inte är den bästa förloraren. Men vem är det egentligen? Det finns väl knappast någon som gillar att förlora? Eller? Aja, hur som helst, jag ska iaf vinna. Hoppas jag. Sen börjar det nog bli dags för tjejerna att komma. Det verkar bli en bra fredag.
Har till och med pluggat lite, så jag känner mig hyfsat duktig idag faktiskt. Det blir lättare att plugga sedan när jag har fått sno Viccos skrivare. Jag avskyr att läsa sånt jag ska skriva om på datorn. Jag vill ha det på papper så jag kan kladda och stryka över och ha mig med vanliga pennor. Det är sjukt svårt att göra på datorn. Det blir så kladdigt på skärmen då. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0