Hittade lite göttiga bilder.

Satt och blädrade runt bland bilder och hittade några som är rätt göttiga faktiskt


Aktiviteter med jobbet. Det blev bowling och något mer som jag inte kommer ihåg. Vårt lag kom trea, inte helt fel med tanke på att jag ALLTID kommer SIST! Men inte denna gången inte. :D


Någon kårkväll. En av de kvällarna då jag och Alex lärde känna varandra. Trrrrrevligt!! Vi ser ju ut att ha roligt iaf.:D


Ohh, en av de mysigaste kvällarna någonsin! Några vänner till mig totallurade mig och hade ordnat en överraskningsfest för mig när jag fyllde 20(?). Vi förfestade och sjöng sing star och allt möjligt sedan lurade de ner mig i ett mörkt rum och där stod hur mycket folk som helst och tok-skrek och blåste serpentiner! Det var underbart! Tack igen allihop!


Midsommar i år. Paus i allt kubb-kastande. Det måste man ha. Speciellt öl-paus. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0