Helgen och nu

Oj, vad jag har varit dålig på att uppdatera här. Hela helgen har jag och Viggan varit i Karlskrona och jobbat. Det har varit riktigt najjs faktiskt. Vi var 5 pers som bodde i en liten 2:a, det var trångt men oerhört mysigt. När vi inte jobbade gick vi ut och käkade och hyrde film osv. Så överlag har det varit en riktigt trevlig helg faktiskt. Ge mig fler sådana helger!

Idag har jag inte så väldigt mycket planerat. Måste börja få riktigt iordning här. Det flyttar tydligen in någon snubbe som heter Linus här den 1 September. Tänkte att jag skulle få det riktigt snyggt här tills dess och få det bra med inredningen. Eftersom jag bor här först kan jag ju lite bestämma hur här ska se ut osv. Det gillar vi.! :) Så lite sådant ska jag väl ta tag i idag tänkte jag. Blir nog bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0