Dags för jobb igen.

Nu var det dags att dra till jobbet igen. Skulle egentligen börjat 10, men eftersom en är sjuk får jag börja 7 istället. Rätt skönt att börja 7 faktiskt, är så van vid det. Så jag är bannemig tröttare när jag går upp till 10. Så jag är verkligen inte bitter. Plus att det blir mer pengar i fickan. Kan inte bli bättre.=)
Efter denna dag på jobbet ska jag till Alex och fika med henne en sväng. Ska bli massa mysigt. Sitta och dricka kaffe och prata en massa med en riktigt bra vän är nog det bästa som finns. Är så himla glad att jag har så fina vänner i mitt liv.

Håller även på att planera lite hemresa sedan också. Tänkte försöka vara hemma en hel del nu i höst. Det är ju så underbart att vara med familjen och nu kan jag ju det. Nu har jag ju ingen utbildning där jag måste vara på föreläsningar hela tiden. Nu kan jag ju plugga allt var jag vill och när jag vill! Kan inte fatta att det kommer bli så bra. Jag blir helt pirrig i magen av att tänka på det. Underbar känsla!
Nej, just det ja. Borsta tänderna och sedan dra till jobbet var det ja! Ha en underbar regning dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0