Seg-lördagar


Jag älskar sådana sjukt sega lördagar! Sofia-bruden tittade upp här vid 13-tiden. Det blev stekning, bra tv, massa god mat, cola, kaffe och cigg. En riktig höjdar-lördag! Måste säga att jag har fått riktigt schysst färg nu. Jag gillart!
Efter det obligatoriska robinson-tittandet var det dags att kila iväg till Harrys för lite jobb. Som sagt så hängde bejbi med och höll mig sällskap. Tyckte det var gött att vi hittade på saker man kan göra med markerna när man har lite tråkigt. Man kan spela 4-i-rad, othello, boule med mera. Härligt att man nu har kommit på det. Gött!
Vi fick även sällskap av Mr Q som lärde oss konstiga fingerövningar och gav oss en massa härliga historier om barn.

Det enda negativa var att HAN inte var där. HAN är en snubbe som vi är livrädda för. Dock är vi inte hundra på att det är samma människa vi pratar om. Därför vill vi gärna att HAN ska visa sig när vi hänger så man kan få detta bekräftat. Vi väntar!!!!

Detta var min härliga lördag. Nu blir det snart att hoppa iväg till Viggan för att delta i soundics årsmöte. Blir nog trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0