Helt plötsligt fanns det många tjejer i Karlshamn!


Gårdagen blev väldigt mysig. Amanda kom hit vid 8-tiden och då blev det massa mysigt. Det var toppen. Några timmar senare börjar det strömma in mer folk. Självklart hittade grabbarna grus min stora klädhög i köket och var tvugna att spejsa till festen lite. Det slutade såhär:






De var så fina så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Blev lite orolig över hur bra Chrille faktiskt tyckte att det var med handväska. Han såg helsåld ut på det. Men Hey, känner du att det är din stil så självklart bär du upp det så vackert så. Det blev en härlig kväll med härligt folk.
Det bästa var helt klart min och Olles fyllemat. Pasta, stekt potatis, köttbullar och hamburgare, naturligtvis använde vi allt klet vi kunde hitta i kylen också. Det var gudomligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0