Gårdagens tågresa


Var alldeles för trött igårkväll när jag kom hem för att ens skriva en rad här. Vi åkte från kode runt 15 och vid 22 var jag i min lägenhet igen. Då var jag snortrött. Resan gick iaf bra, trots att det tog sådan tid. Det var vår tur att sitta skönt denna resan. Det gillade vi.

Så fort vi klev på tåget så såg vi denna underbara syn. En hel kupé. Vi totalt flög in i den och bara njöt. Här satt vi i 3,5 timmar och för en gångs skull flög tiden iväg. Vi dansade, sjöng, läste, fikade, fikade och fikade. Kunde inte ha varit bättre.




Tyckte det var så gult och fint så jag var bara tvungen att ta ett kort.:D


Såhär fin var Fia under resan. Hon livade upp stämningen rätt rejält. Jag gillart!

Så... resan gick fint och nu har jag landat i Karlshamn igen. Nu ska jag bara få tummen ur och packa upp väskan. Det är ju så sjukt tråkigt. Det är roligt att packa upp det man har shoppat, men det är allt. Man skulle ha någon som fixade det åt en tycker jag allt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0