Gårdagen

Igår hade jag en jättemysig dag. Fia kom hit vid 11, då satte vi oss direkt på gården. Sen satt jag i solen hela dagen.
Framåt kvällen drog jag och några polare till COOP för att handla grillmat. Sedan blev det då grillning på gården med det obligatoriska fotbollsspelandet. Grillar man måste man ha en fotboll med och lira lite, det är lag på det. Jag lovar!
När de andra gick hem kom jag och grabbarna grus på att det var nog bäst att vi drack några öl eller groggar. Så det styrde vi upp. Slutade med att vi satt och spelade rock band halva natten. Det var första gången jag testade på att lira trummor. Satan vad roligt det var. Varför har ingen meddelat mig om hur fruktansvärt roligt det är?!

Det var en jättehärlig dag som verkligen gick i sommarens tecken. Underbart!!

Oj, nu står Kattis och ringer på dörren. Vi ska sola och dricka kaffe på gården. Najjs.
Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0