Gårdagen gick väldigt snabbt..


Hann inte blogga mer igår. Dagen gick fruktansvärt fort. Satt i skolan till 15 och skrev, skrev och skrev. Sen var det dags att gå och handla och sen hem. Väl hemma tänkte jag färga håret blondt. Jag älskar ju att ha min naturliga hårfärg på sommaren. Det brukar alltid bli bra med denna färgen jag använde. Men nejdå.. Igår gick det verkligen inte.. Det blev tok-oranget! Försökte fånga det på bild, tyvärr lyser det inte lika oranget som i verklighetet. I verkligheten ser det verkligen ut som att håret brinner! Sexigt värre.




Ska testa att kast i lite askblondt sen. Det brukar göra susen. Hoppas, hoppas, hoppas! Såhär kan jag ju inte se ut liksom. :D
Men först. Mat och jobba på en hemsida.


Kommentarer
Postat av: Emma

haha illa :P

2009-04-07 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0