Dagen D

Idag är dagen man har väntat på och haft ångest för i 4 veckor. Det är redovisning för vårt projekt. Ska bli spännande att höra vad som sägs om det. Hoppas det inte går helt åt helvete.
Det känns sjukt tråkigt att de vill att vi ska bestämma vad vi ska göra nästa 4 veckor. Jag har ingen som helst aning vad jag vill göra. Helst gå på ledigt tror jag. Ja, det är jag mest sugen på. =)

När redovisningen är klar blir det en schysst lunch på stan, systemet, hem och sätta sig på balkongen, steka, blanda olika daiquiris. Märks att man får pengar idag va? :) Planen är att vi ska fira att projektet är över genom att mysa en jäkla massa och avsluta det på Harrys. Tror det kan bli en riktigt bra kväll faktiskt. Eller rättare sagt det KOMMER bli en riktigt bra kväll.
Nej, nu var det visst dags att ta på sig lite kläder så jag kan pysa iväg till skolan. Det väntar en härlig frukost där innan allt drar igång. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0