JAAAA

Yay! Igår och idag har jag faktiskt haft lite att göra! Tjoho!! Igår hängde jag lite med Kim o Lisa och vi pysslade armband och halsband. Det var hur mysigt som helst. Det är underbart med vänner man inte behöva anstränga sig för att hänga med. Kalasbra. Igår var jag även och hjälpte Jenny o Linda med anställningsintervjuer och ska även göra detta ikväll. Det är verkligen hur skönt som helst att ha något att göra!
Imorgon blir en underbar kväll tror jag.. Jag och Kattis ska träffas o dricka lite vin o prata av oss lite vilket kan behövas ibland. Sen blir det lite förfest och sen ner till kåren. Det var en evighet sedan jag var på kåren (har jobbat eller varit borta varje gång:( ) men nu jäklar! Ska bli kul att se om det fortfarande är något att ha. Och tänk vad kul för alla andra att jag kommer o förgyller deras kväll;) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0