Inget att göra

Det är faktiskt inte speciellt roligt alls att ha lite att göra. Jag är van vid att ha ett högt tempo, känna mycket press och få saker och ting gjorda. Nu är det helt tvärtom. Jag har väldigt lite att göra, känner ingen press och får ingenting gjort. Det är fruktansvärt frustrerande.
Anledningen till att jag har så lite att göra är att det hände lite saker och jag kände att ända sättet att kunna gå vidare och allt det där var genom att hoppa av den kursen jag läser nu. Kursen håller på i 15 veckor och hälften har inte ens gått ännu. Jag vet inte om jag ångrar att jag hoppade av eller inte. Jag är bara sjukt trött på att inte ha något att göra, tankarna snurrar hur mycket som helst när man bara går runt här hemma..
Oj, vad långt och deppigt inlägg detta blev.. Sorry:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0