Nyår är här

Då var nyårsafton här. Gud vad tiden går fort, tycker inte alls det var längesedan vi var i norrland och firade in 2008. Jag fattar ingenting, vart tar tiden vägen? Läskigt värre. 
Just nu har jag och mamma precis varit ute i skogen och letat saker att dekorera dukningen med. Det är så otroligt mysigt att duka och ha sig inför att det kommer gäster på stor middag. Jag älskar det. :) 
Ska även snart börja förbereda maten, i alla fall förrätten och efterrätten. Blir nog succé om ni frågar mig;) hehe.

Jag ser framemot att se vad 2009 har att erbjuda. 2008 har ju varit mycket händelserik, både på gott och ont. Det har hänt galet mycket hela tiden. Hade varit skönt om 2009 kunde erbjuda lite mindre tumult  och lite mer lugn. Jag tror det blir jättebra, det blir ju vad man gör det till brukar de säga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0