Julen

Då var julen äntligen över. Känns faktiskt rätt skönt om jag får säga det själv. Det är så mycket stress och så många måsten kring julen. 
Julafton var hur mysig som helst. Den firade vi med hela släkten i falkenberg. Det absolut mysigaste var att fira med massa barn igen. Det jag spenderade mest tid till på kvällen där var att leka med Simon och Alicia. De är verkligen världens sötaste ungar. Simon var livrädd när tomten kom så han hoppade upp i mitt knä och sa att jag skulle skydda honom och hans julklappar. Hur sött som helst.:) 

Som sagt så har julen varit mysig. Har känts så oerhört konstigt bara att inte ha V här och att veta att han inte kommer komma och fira nyår osv. Känns galet jobbigt och tråkigt. Men men, det är väl bara att le och låtsas som ingenting. Jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0