Julafton i bilder

Tänkte att det kanske var dags att lägga upp några bilder från julafton. Kameran dog mitt i alltihop så det finns inte så många bilder, men några ska jag nog kunna skrapa fram:)

Här har vi julgranen och en del av julklapparna. Eftersom vi var 20 pers så fick inte riktigt alla paket plats under granen. :)


Här har vi min morbror som tomte. Förra året satte han skägget på sne, i år immade glasögonen igen och han hade valt en fotboll som mage. Det är något speciellt med att ha honom som tomte:)


Här är lilla sötnöten Simon, tomten har precis gått och han blev glad igen. Han satt där i mitt knä hela kvällen, tokmysigt var det. 

Det var de bilderna ja, det fanns visst inte alls så många som jag trodde att det skulle finnas. Men men, vad gör man? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0