Helt slut

Oj, vad vi inte var de enda som tänkte att vi skulle handla allt inför nyår idag. Hela Stenungsund var fullt med människor. Helt klart ett himla dumt val att hänga på apoteket och systemet, fy sjutton vad folk det var. Det var bara till att vässa armbågarna. :)
Något som var härligt till tusen var att jag hittade en så underbart snygg klänning. Rosa/svart-rutig-skjort-klännings-grej. Underbar är den, det bästa var att den var snorbillig också. Jag är helnöjd!

Det är så mysigt, jag och mamma sitter långa stunder ute på altanen med en kopp kaffe och planerar allt inför nyår. Hur vi ska duka och hur vi ska lägga upp allt. Det är hur mysigt som helst. Jag är faktiskt väldigt glad över att jag valde att fira den här hemma. Dock måste jag erkänna att jag saknar Karlshamnsfolket en hel del. De liksom sätter sig på min hjärna och vägrar släppa taget, sjukt dålig stil faktiskt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0