Surprise

I fredags hände det roligaste och konstiga jag någonsin varit med om!
Marléne, Kattis, jag och Terezia hade tjejkväll och Kim hade åkt till Helsingborg med Oskar. Under tjejkvällen skulle vi åka ner på stan och ta en drink och sen skulle lite folk komma hit och partajja loss!
Marléne sa till mig att hon hade beställt en taxi så vi gick ner. När vi hade kommit ner såg hon att fridhemslokalen stod öppen och hon tyckte vi skulle gå dit och kolla varför. Så vi gick ner och tände lyset. Dät stod hur mycket folk som helst bakom ett skynke där det stod "Grattis Johanna, bättre sent än aldrig". Alla hoppade fram och började skrika. Jag fattade ingenting. Alla var där för mig. Inklusive Kim. Hon skulle ju till Helsingborg trodde jag!
Alla lurade mig så himla bra. Jag såg det verkligen inte komma!
Tack för allt hörrni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0