So long suckers!

Nu har man då äntligen kommit till Motala-land. Och imorgon bär det av till Paris för att sedan fortsätta till Barcelona. Ska bli riktigt härligt att komma iväg lite. Inte så illa heller att jag ska åka iväg med den där Viktor (+6 av hans killkompisar;))

Idag har jag och Viktor åkt inom Ikea också på vägen. Det var najjs. Vi handlade lite prylar till lägenheten. Sådant bra-och-ha-för-att-det-ska-se-snyggt-ut, ni vet;).. Det är riktigt härligt att allt i lägenheten börjar komma iordning nu. Nu ser det faktiskt nästan ut som att någon bor där. Men bara nästan..;)

jag kom idag på att jag saknar gemenskapen i Karlshamn enormt. jag saknar alla kompisar verkligen. Nästan så att man tillochmed saknar Danish lite. Och då har det bannemig gått långt! Men snart kör allt igång hemma i Karlshamn igen och man får träffa alla igen. Saknar er mina små grodyngel!! :)

Sova nu, resa imorgon!

Kommentarer
Postat av: vIKTOR

Mm du.. imorrn jävlar.. då jävlar brakar det loss. Du och jag o världen.. o så några killar till, om det nu skulle va så att ja inte riktigt räcker till.. allt för dig älskling ;)

2007-07-12 @ 23:19:52
URL: http://www.vicco.co.uk/www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0