Cold Beeeeer!

Då var man hemma från Barcelona och Paris igen. Känns skönt och tråkigt på samma gång. Jag vill verkligen tillbaka till värmen och stämningen i gänget. Samtidigt är det rätt skönt att komma hem och få lite rutiner igen. Men det har varit en underbar semester som jag sent kommer glömma. Nästa år igen kanske? Det är iaf inte sista gången jag reser med det gänget, det har jag bestämt..:)
Här kommer lite trevligt läsdmaterial om vad vi gjorde och inte gjorde.:) ENJOY! ;)

Fredagen:
Vi hämtade upp Tore, Marcus och Joe och begav oss mot flyget. Jag var sjukt nervös över att flyga. Det är faktiskt läskigt i sig utan att det är fredag den trettonde! Men jag överlevde! TJOHO! Framåt kvällen kom vi i af fram till Paris där Axel hämtade oss. Det bar av till Axel och Eriks lägenhet där vi sov 2 timmar innan vi skulle upp till flyget till Barca.

Lördag:
Trötta som stryk kom vi väl fram till lägenhetshotellet. Det var verkligen en jättefin lägenhet. 4 rum, 2 toaletter och 1 kök och AC!!!. Härligt!  Vi gjorde oss hemmastadda och sen tänkte jag och Viktor gå ut på lite romantisk middag. Vi hamnade på Pizza Hut! Kanske inte det mest romantiska, men gott som bara den!!!

Söndag:
STRANDEN! Alla andra var bakfulla som stryk. Så jag och Viktor åkte ner själva, vilket ledde till att min handväska blev snodd och vi fick gå hem genom Barce i 1,5 timme utan vatten. Härligt verkligen, då kände man att man levde kan jag ju säga!!
Efter detta gick vi alla utom Markus out och festade. Det var den bästa kvällen på hela resan! Jag hade verkligen hur kul som helst!!!

Resterande dagar:
Sola, äta, festa och sova..
Det var ungefär det som hände de resterande dagarna. Härligt som bara den. Snacka om att man levde livet!

Dock fattar jag inte hur jag och Viktor tillsammans kunde göra av med lite över 12000 spänn! Men det är väl sådant som händer. Kul hade vi iaf, så det var lätt värt det.:)

Nästan det bästa på hela resan var att skratta åt Tore. Han är verkligen totaltmegaförvirrad! Så otroligt roligt! Speciellt när han ska prata engelska, det funkar verkligen inte! En kväll skulle han fråga gay (en av fransmännen) hur man sa crazy på franska. Han avslutade med att säga fuck off (istället för fucked up) Gay kollade konstigt, log lite artigt och gick därifrån. Där stod Tore kvar och fattade ingenting.! :)

På stranden gick det runt folk och sålde öl och läsk, så var man än låg så hörde man;
Fanta, Cola, Agua, cervesa.. Cold Beeeeer!
Lite jobbigt i längden, men kul till tusen för det!;)

Jag är nöjd med resan! Detta ska göras om vettni!
Hoppas alla har haft det bra hemma i regninga Sverige..;)

Kommentarer
Postat av: soffan

åh vad roligt att ni har haft det bra! :) Bra att flygresorna också gick bra.. lite äckligt är det ju att flyga ;) tss. PUss"

2007-07-25 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0